lørdag den 23. februar 2013

Sommertøj! (og heldige mig).

Yep, det er helt rigtigt! Jeg er allerede begyndt at tænke i sommertøj. Og ikke bare tænke, jeg har også klippet stof ud efter nye mønstre som skal prøves af. Som sådan mangler ingen af ungerne tøj lige nu og derfor kastede jeg mig over shorts og t-shirts. På en varm forårsdag kan shorts jo også være søde med strømpebukser eller leggins under. :)

Jeg har en tendens til at sy det, der lige falder mig ind - også uden at tænke på om der overhovedet er noget i skabet, der passer i farverne. Men det vil jeg forsøge at råde bod på nu og derfor er min plan,at sommertøjet skal laves i sæt. Bl.a. skulle det brune fløjl gerne blive til at par shorts med store gule knapper og med en t-shirt til, lavet af noget gult elefant-jersey jeg købte af Line med XoEinDing for længe siden. Det har bare ligget og ventet på, at jeg fandt det helt rigtige til det. 

Er der andre, der allerede er gået igang med sommer-kollektionen?

Et lille udpluk af hvad jeg har fået klippet til at teste de nye mønstre - spændende... :)

OG så var jeg jo rigtig heldig at vinde en fin savlesmæk hos Sabrina, som har bloggen SaJuMe. Den ryger i barselsgave-puljen til lille fætter S, som efter planen skal komme ud til os om 5 dage. Bliver spændende at se, om han holder tidsplanen. :)

Den er bare så fin og i noget let stof, så den ikke fylder for meget under små buttede babykinder! ;)

5 kommentarer :

  1. You are not the only one thinking about summer ;) Winter is way too long for me already so I´m longing to sew skirts and shorts :) xo

    SvarSlet
    Svar
    1. Know the feeling! But then, the summer is here before we know it - hopefully! :-)

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Jeg går også i tankerne og begynde og sy short til min krøltop - man kan vel aldrig være for tidligt ude :-D
    Super fin savlesmæk :-D
    Håber han kan bruge den lille fætter S.
    God søndag
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det jo det. Det danske vejr kan jo nemt overraske. Tror helt sikkert den falder i god jord! :-)

      Slet

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...