torsdag den 14. februar 2013

Mere strik - og lidt om uge 7.

Jeg er blevet helt bidt af det med strikketøj. Jeg er på ingen måde særlig god endnu, men tror på at øvelse gør mester. Denne gang er det en lille varm veste/bolero til Victoria. Den er strikket i str. 4 år, så der går nok lige et års tid inden den passer, men pyt, den var hyggelig at lave. :) Strikket efter en opskrift i Sys Fredens "Børnestrikket", dog med lidt ændringer, da mit garn ikke passede 100 % til opskriften. Men så har jeg jo fået sat mit eget præg på - og det gør bestemt ikke noget (jo, det er meningen at lukningen er skæv ;) ). Den skal lige vasket og strækkes i form - eller hvad man nu siger.








Og så er det det om uge 7. Vi holder ikke som sådan ferie. Jeg har arbejdet mandag og har i dag noget arbejde hjemme. Søren arbejder onsdag, torsdag, fredag. Ungerne har holdt fri mandag og igen i morgen. Men selvom vi ikke har holdt ferie er vi alle sammen gået helt ned i 1. gear - selv ungerne er helt rolige og velopdragne denne uge. Mystisk, men skønt.... Der må være noget feriestemning der smitter. :)

God ferie til alle der holder vinterferie! :)

4 kommentarer :

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...