tirsdag den 14. august 2012

Gode genbrugsfund og Erik Kold arvegods.

Har været et smut i Korsør med min "papmor" og min søster. Her ligger to ganske nydelige genbrugsbutikker og dem kan man jo ikke gå forbi vel?! Og det blev da også til nogle rigtig gode køb - især sættekassen er jeg ret så tilfreds med, 40 kr måtte jeg slippe. Og Alpaka garnet er også et super køb - har en idé til en lille bluse jeg vil strikke til mig selv. Nu kommer det bare an på om jeg kan finde et mønster som ligner det jeg har i hovedet. :)

Erik Kold bøtterne stod og smilede til mig hos min farmor og hun synes da det var skønt, hvis jeg kunne få glæde af "det gamle bras". Og jo, det kan jeg. ;)




Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...