onsdag den 8. august 2012

At få plads til børnetegninger...

... kan være noget af en udfordring herhjemme. Der bliver produceret i stor stil og nu har også lillesøster fundet ud af at tegningerne skal op og hænge. :) Så har jeg har lavet en smart anordning - synes jeg selv.
Jeg kan dog slet ikke tage æren for idéen, for den kom min køre søn, 4-årige, Adrian med. Da han forklarede hvordan han synes vi skulle hænge dem op, stod jeg med åben mund og var da bare helt med på den. Han sagde: "mor, vi skal have sådan nogle knager vi kan hænge tegninger op på og så kan vi bare lave huller i tegningerne og hænge dem op" - alt imens han lavede fagter og forklarede. Det var meget tydeligt at han prøvede at vise en hulmaskine og at der skulle være to "knager". Hmmm.... Han MÅ altså have set det et sted, ellers har han dælme en god sans for smarte løsninger. :)





4 kommentarer :

  1. Super smart ide:-) Den vil jeg lige tage til mig:-)

    SvarSlet
  2. Det var da en kanon løsning - supersmart og praktisk! Han kan noget, den bette dreng :o) (Måske kommer vi også til at kopiere idéen herhjemme)

    SvarSlet
  3. Ja, han er ikke helt tabt bag en vogn. :) Kopier du bare. Jeg skal også have lavet en til bettepigens tegninger og Adrian vil have en på værelset. Godt jeg har en masse gamle ringbind liggende. :)

    SvarSlet

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...