søndag den 22. juli 2012

Begyndelsen på krearummet.

Er startet på den nye indretning af mit krearum. Det er kun i det små endnu, men har fået lavet denne tavle til min to-do liste. Det er en gammel whiteboard, som jeg har vendt om og malet med tavlelak og beklædt med gavepapir fra Søstrene Grenes.  Jeg gemmer jo de underligste ting - bla. det der nu er blevet til en kridt-holder, et raflebæger fra et gammel spil. :)



Og så er det blevet til en omgang hagesmækker mere. Synes det er sjovt at udvælge stof og bånd, så de ikke alle sammen bliver ens. Tror jeg ville blive vanvittig af at lave det samme og kigge på det samme stof om og om igen. :) Glemte at sætte mærke i en af dem og opdagede det først til sidst - så gad jeg altså ikke lave det om, så den må leve uden. :)
 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...