torsdag den 3. maj 2012

Tegning af logo.

Min veninde og hendes mand driver en lille ranch. Hvis du er til heste, kan du besøge deres hjemmeside: www.rhrranch.com. De skal have et skilt med logo på ude ved vejen og ville have deres logo skaleret op fra A6 størrelse til 6xA4 størrelse. De er så skønne til at hjælpe mig med alskens ting, så trods det, at jeg er midt i et monsterprojekt til studiet, tilbød jeg selvfølgelig at hjælpe (rent uselvisk, og slet ikke fordi det var en overspringshandling, der kunne forsvares. *host host*).

Men altså, det blev til denne tegning:


Undervejs løb min sorte tusch tør, så jeg måtte i Bassemandens tuschkasse og låne. Hihi...
Bogstaverne skal klippes ud og tegnes efter, når det skal over på skiltet - derfor har jeg ikke gjort så meget ud af, at få afstanden mellem dem helt rigtig. 

2 kommentarer :

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...