mandag den 21. maj 2012

Bukser med piping og lidt genbrugsfund...

Først vil jeg lige sige hurra for alle dem der vil være med i min give away - lige pludselig er der kommet lidt skub i tilmeldingen. Altså, hvor er det skønt. Og lidt flere faste læsere har jeg fået. Jamen jamen... Velkommen til. :)

Nu til sagen. Jeg har i rigtig lang tid haft nogle bukser klippet, men ikke fået dem syet. Endelig fik jeg det gjort og så tog det jo ikke særlig lang tid. Mit første forsøg med pipingbånd og første forsøg med "rigtige" lommer (eller hvad hedder det?). Er syet i halvkraftigt isoli. De blev skam rigtig fine, og så fik de lige lidt strygestof også.






Måtte bare lige vise et billede af den ene lomme, for var lidt vild med at jeg kunne finde ud af det. :) Meningen var jo at disse bukser skulle passe med den  her vest, men altså vesten er lige til den lille side og bukserne til den store. Haha... Sådan kan det jo gå.

Derudover var jeg en tur forbi en by jeg ikke lige kommer til så tit og der var sørme en genbrug. Som jeg da lige måtte ind i og hold da op det var en god beslutning. Der var rigtig mange gode ting og fik bla. købt disse stykker stof:

Det røde, beige og gule er 3 meget store stykker og de andre er lidt mindre - intet har været brugt. Er især vild med det brune/orange blomstrede, for det minder mig så meget om den gamle campingvogn min farmor havde, da jeg var barn. :)


Derudover fandt jeg et par babysengesæt. Det skønne klassiske med Bamse og Kylling (desværre bruger vi ikke rigtig babydyne mere) og det røde købte jeg, da jeg har det i blåt og synes det var meget sjovt. Det ender nok med at begge bliver klippet op til noget andet.

2 kommentarer :

  1. Skønne bukser Lola
    Så fandt jeg også frem til din blog :)
    Jeg mangler i den grad også at få syet bukser til Emil og har strygestof liggende, mangler bare liiiige at "opfinde" det helt rigtige motiv :)
    Håber weekenden giver plads til lidt tid ved maskinen.
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til! Lige nu er det også drengen herhjemme der trænger til nye bukser, men synes tiden flyver afsted. :)

      Slet

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...