søndag den 11. marts 2012

Pimpede mapper.

Jeg er i fuld gang med at få indrettet et lækkert hobbyværelse som jeg gider bruge. Har længe haft husets ekstra værelse, men det har været brugt til en masse opbevaring - og dermed rod. Nu lysner det (håber snart at kunne vise fine billeder frem). Har tænkt på at skulle have nye mapper - i flotte pastelfarver. Men så kom jeg lige til at kigge på det fine "retro"papir jeg købte i Søstrene Grene for noget tid siden, og VUPTI, så havde mapperne fået nyt liv.



Har fået lavet 3 indtil videre, men tror jeg har 10-12 stykker der skal pimpes. Papiret er limet fast med alm. skolelim og det holder helt fint. Bliver nødt til at sy matchende puder til den sofa jeg har fået sat ind på værelset. ;-)

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...