søndag den 21. december 2014

Juletøjet til en lille dreng og en stor pige.

Min søster og jeg var på julemarked i starten af december. Det var i Avedøre - ved Cirkusmuseet. Det var simpelthen så hyggeligt og der var masser af juleglade mennesker. Vi stod også næsten lige ved siden af to slagtere som i den grad var i hopla og det var skønt! :)

Jeg fik solgt noget mere end jeg havde regnet med og fik også et par bestillinger. Bl.a. fra en mor, som manglede juletøjet til børnene. Hun valgte stof ud fra nogle patchworktæpper jeg havde med og så var det ellers bare hjem ved symaskinen, så det kunne nå frem før jul.

Hendes dreng skulle have et par "lomme-bukser" og pigen et sæt med vest og nederdel. Resultatet blev som følger og heldigvis var modtageren ovenud tilfreds (alle mønstre er mine egne). :)








Jeg elsker bare stoffet med de små knallerter - Victoria skal have et par med lyserød piping, så bliver de jo lidt mere piget. :)


2 kommentarer :

  1. Fine sager du har syet - kan godt forstå modtageren blev tilfreds :)

    Glædelig jul til dig og din familie :)

    SvarSlet

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...