onsdag den 18. september 2013

20 spørgsmål - blogleg!

Min blog bruger jeg ikke så meget til at fortælle om mig selv og vores hverdag. Det er mit kreative fri-rum. :) Men har set en lille blog-leg som jeg synes er rigtig fin. Så her kommer lidt om mig - fordelt på 20 spørgsmål.

Et lille Zentangle mesterværk fra en hyggestund med ungerne igår eftermiddag. Det styrt-regnede, så vi satte os med tusser og varm kakao i stedet for at tage til fodbold. :)


1. Kan du lide kinesisk mad?- Ja, meget! Og alt andet orientalsk også. :)

2. Kan du lide kaffe? 
- Yep - med og uden mælk, for det meste uden.

3. Sover du på en speciel måde?
- Ikke rigtig.

4. Kan du spille poker?
- Ja, men er ikke specielt god til det.

5. Vil du have børn?
- Jeg har to og flokken bliver ikke udvidet.

6. Har du nogensinde været i en ambulance?
- Ja. Jeg faldt om da jeg var gravid med nr. 2. Der var heldigvis ikke noget at komme efter. 

7. Foretrækker du havet eller en pool?
- Helt klart pool og bader meget gerne. Kan godt lide at være ved havet, men opholder mig helst oppe på stranden.

8. Hvad bruger du flest penge på?
- Mine heste - uden tvivl!

9. Hvilket TV-program eller serie er din favorit?
- CSI Las Vegas. Kan se den igen og igen og igen og igen....

10. Hvem er den sjoveste person du kender?
- Den er svær. Men måske vores beslagssmed, han er den rene stand-up'er. :)

11. Hvordan er din ringetone?
- Den siger "ring-ring".

12. Ejer du noget tøj, fra da du var barn?
- Nej. Tror det er blevet sorteret fra ved nogle af vores mange flytninger.

13. Beskriv en ting som er rød og tæt på dig.
- Min stofsaks. Den ligger lige ved siden af mig og har rødt skaft.

14. Flirter du meget?
- Det afhænger af situationen, men til fester - yep.

15. Ved du hvordan man skifter dæk på en bil?
- Ja, og gør det gerne.


16. Hvilken bog var den seneste du læste?
- Camilla Läckberg: Englemagersken.

17. Læser du avis?
- Jeg bladrer den lokale ugeavis igennem i ny og næ, men ellers ikke.

18. Synger du i bilen?
- Ja og gerne sammen med ungerne (har mange Disney cd'er).

19. Kan du danse tango?
- Overhovedet ikke.

20. Er du glad?
- Jeg er generelt en meget glad person og elsker at grine. Men jeg kan også blive stjerne tosset og vred - falder dog meget hurtigt ned igen. :)

2 kommentarer :

  1. Disney er og forbliver det bedste syng-med musik :D

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt sikkert! Jeg er generelt stor fan af Disney! :-)

      Slet

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...