onsdag den 13. marts 2013

Refashion: nederdel!

For noget tid siden købte jeg en rigtig sød kjole på et marked i byen. Det var en str. 2 år, så den burde jo passe fint til Victoria. Men ak, min lille pige er for for tyk til sådan en fin kjole. Hun kunne skam sagtens få den på, men den sad bare så stramt om hendes buttede overarme. :)

Jeg ville egentlig have givet den videre, men så blev jeg ramt af refashion-feberen og nu er den blevet til en nederdel. Godt nok i en størrelse, så Adrian på 5 kan passe den! Men så må den ind til videre hænge i skabet og vente på at hun vokser. :)















 Jeg fik ikke taget noget før-billede, men her er toppen efter kjolen er blevet klippet midt over. Før sad sløjfen midt på det røde bånd og den røde knap sad i nakken. :)



PS: hvor f.... blev foråret af?????!! :(




4 kommentarer :

  1. Den må også have været yndig som kjole - Men jeg tror den bliver god når hun kan passe den...
    Den skal I nok blive glade for!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, kjolen var så sød! Rigtig ærgeligt. Men nu er den jo ikke helt spildt alligevel. :-)

      Slet
  2. What a great re-use! :) xo

    SvarSlet
    Svar
    1. Yeah! I just couldn't pass it on to another girl. :-)

      Slet

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...