mandag den 15. oktober 2012

Når tiden står stille...

... og samtidig flyver afsted. Sådan er det hos os lige pt. På den kreative front står den næsten bom-stille. Onsdag i sidste uge var jeg oppe og forsvare mit speciale - så NU er jeg færdig. Tadaa.... så har vi en dyrlæge i huset. Jeg ved dog ikke hvor al min tid - som jeg nu burde have - bliver af???

Men jeg er så småt begyndt på noget strikkeri. Det er ikke min stærkeste disciplin, men jeg bliver stædigt ved med at forsøge. En dag laver jeg vel noget rigtig pænt. :)

 Ryggen af en trøje til Victoria (taget i meget dårligt aftenlys). Lavet i en varm uld/alpaca blanding. 

Har også andre påbegyndte projekter som jeg er ved at gøre færdige. Kan mærke at det kreative "drive" er ved at komme tilbage! :)

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...