søndag den 12. februar 2012

Har gang i alt muligt for tiden.

Både kreativt, med studiet, med hestene, med privat børnehave og meget meget andet. Nogle gange undrer jeg mig over jeg når det, mens jeg andre gange undrer mig over, at jeg ikke når det. Puha. Men så længe nattesøvnen er nogenlunde velbevaret og der ikke er for meget sygdom i hjemmet, så går det lige. :)

Har som sagt et par kreative projekter i gang pt:

                Projekt                                                         Status
- vattæppesoveposedragt til Bettepigen               færdig, billede tages snarligt i
                                                                       dagslys.
- kjole i babyfløjl a la Krutter                              klippet og strygestof indkøbt
                                                                       til en lille detalje.
- bilpatchworktæppe til Bettepigen                      klippet og lagt op i endelig
                                                                       rækkefølge.
- hæklet sommerbarnevogntæppe                       sammensyning af firkanter
                                                                       påbegyndt.
- showskjorte (en hesteting) til mig                      mangler lynlås og oplægning.

Altså, dette er jo bare nogle af dem - og dem som er påbegyndt. For har jo en masse andet jeg gerne vil have lavet, men det kender alle vel. :)

Har købt denne pakke med strygestof hos Sine og læg lige mærke til de skønne knapper. Dem har hun lavet og jeg måtte bare have dem med. Har allerede en idé til hvor de skal bruges. :)




Lige et billede af den Krutter-kjole, der inspirerede mig (billede lånt her)




4 kommentarer :

  1. Uh, alle de projekter! Nogen gange ville jeg ønske, at jeg kunne tage fri et års tid (også fra mand og børn), så jeg kunne få div projekter ud af verden - både de påbegyndte og de planlagte.

    Ha en dejlig dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det har også strejfet mig. Bare en uge, én uge! :)

      Tak i lige måde.

      Slet
  2. Det var da ellers også lidt af en liste - glæder mig til at se det efterhånden som du bliver færdig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, og den er meget længere inde i hovedet. :) Har lagt et billede op i dag. :)

      Slet

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...