lørdag den 7. januar 2012

Mit første strikketøj!

Jamen så skulle jeg jo også lære at strikke. Jeg prøvede vist engang som barn at strikke en maske eller to, men mere blev det ikke til. Men nu skulle det være. Med hjælp fra min svigermor, farmor, mormor og nettet lykkedes det mig at strikke denne vest til bettepigen.


Jeg ikke typen der laver noget uden et mål, så selvfølgelig fandt jeg en opskrift på noget brugbart. Menmen... man kan jo ikke forvente at alt går lige efter planen 1. gang, så helt som opskriften blev den ikke. Bruges kan den dog og den passer perfekt til årstiden, lavet i dejlig varm og blød uld/mohair. Er sikker på den nok skal blive brugt flittigt.
Træknapperne købte jeg på lagersalg til kun 50 øre pr. styk - synes det var en rigtig fin pris og har købt til 2 veste mere (så er det bare med at komme igang).

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...